Ga naar inhoud
Zo werkt het bestellen in onze winkel.
- Producten selecteren
U kunt via internet 24 uur per dag bestellen. Plaats de betreffende artikelen in uw winkelmandje. U kunt vervolgens verder gaan met afrekenen of u kunt verder winkelen. In uw winkelmandje worden alle artikelen getoond die u uit onze winkel geselecteerd heeft. Daarna doorloopt u de stappen uit het bestelproces, het invullen van uw persoonlijke gegevens en de verzendgegevens en u bent klaar! U kunt altijd terugkomen bij uw winkelmandje door op het winkelmandje te klikken rechtsboven in het scherm.
- Aanmelden
Om uw bestelling goed te kunnen afhandelen hebben wij een aantal gegevens van u nodig. We maken voor u een account aan wanneer u uw eerste bestelling bij ons plaatst. Uiteraard kunt u er ook voor kiezen om af te rekenen zonder een account aan te maken. Het nadeel van afrekenen zonder account is dat u niet uw order status kunt raadplegen in uw account. Orderstatus wijzigingen zult u uiteraard wel via email van ons ontvangen.
- Mijn Account
Uw wachtwoord is strikt persoonlijk en wordt nooit aan derden verstrekt. Gebruik nooit een wachtwoord dat u vaker gebruikt. Wij raden u aan om een makkelijk te onthouden wachtwoord te gebruiken die u alleen maar bij ons gebruikt en niet bijvoorbeeld voor uw internetbankieren etc.
- Inloggen
Indien u al eerder heeft besteld, kunt u inloggen door boven op de pagina op “Login” te klikken en uw e-mailadres en wachtwoord in te voeren. Nadat u bent ingelogd, kunt u uw gegevens controleren, aanpassen en de status van uw bestelling, history en verlanglijst bekijken. Als u ingelogd bent kunt u ook snel en gemakkelijk een nieuwe bestelling plaatsen zonder opnieuw uw persoonlijke verzend- en aflevergegevens in te vullen. Tenslotte kunt u via uw account éénvoudig berichten naar ons sturen waardoor het éénvoudig is om uw vragen te stellen zonder u daarvoor emails hoeft te sturen. Antwoord op uw vragen vind u op dezelfde plek ook weer terug.
- Wachtwoord vergeten
Indien u uw wachtwoord bent vergeten kunt u gemakkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen. Klik op wachtwoord vergeten en vul vervolgens uw e-mailadres in. Binnen enkele minuten nadat u uw e-mailadres heeft ingevoerd, ontvangt u van ons een e-mail met daarin een nieuw wachtwoord.
- Producten zoeken op de site
Er zijn verschillende manieren om een artikel te vinden bij Danta’s Import. U kunt in het zoekveld bovenin de site zoeken op trefwoord en/of titel. Ook kunt u het navigatiemenu aan de linkerkant en de bovenkant van de webpagina gebruiken om te bladeren binnen de categorieën.
- Hoe werkt het winkelmandje?
Het aantal artikelen in uw winkelmandje wordt rechtsboven in de site weergegeven. U kunt hier op klikken om naar de winkelmandje te gaan. Daar hebt u nog een aantal extra opties:
– Om een artikel te verwijderen klikt u op het prullenbakje naast het betreffende artikel.
– Om uw bestelling te voltoooien klikt u op afrekenen.
- Verlanglijstje
Artikelen die u graag zou willen hebben, maar nog niet wilt kopen kunt u bewaren door op de button Wensenlijstje te klikken. Wij bewaren dit lijstje voor de volgende keer dat u inlogt. U kunt uw gewenste artikelen altijd terugvinden door op “Wensenlijstje” te klikken.
- Orderbevestiging
Nadat u uw bestelling heeft afgerond, krijgt u altijd een bevestiging per e-mail toegestuurd met daarin uw ordernummer en een overzicht van de door u bestelde artikelen. In deze email staan ook de betaalinstructies in het geval u per bankoverschrijving wilt betalen. In uw account vindt u ook een uitgebreid overzicht van uw orders en de bestelde artikelen.
- Orderstatus
U kunt de status van uw bestelling volgen als u bent ingelogd in uw account. Ook zult u via email bij elke orderstatusupdate een email ontvangen. Zodra uw bestelling is verzonden zult u een traceercode* van ons ontvangen. U kunt de verzending van uw bestelling volgen op www.tracktrace.nl (alleen beschikbaar voor postzendingen binnen Nederland en niet van toepassing op brievenbuszendingen).