Wordt er nog BTW over mijn bestelling berekent?
Nee…. Alle prijzen in de webshop zijn inclusief BTW.

Als ik een review geef op een product blijf ik dan wel anoniem?
Uiteraard zullen wij geen persoonlijke gegevens van u op onze website publiceren. Het geven van reviews is volledig anoniem.

Hoe weet ik of een product op voorraad is?
Op onze site staat aangegeven of het product op voorraad is. De voorraad-indicatie is een momentopname en het kan voorkomen dat een artikel niet meer op voorraad is. In dit geval bedraagt de levertijd ongeveer 5-10 werkdagen. In dit geval zullen wij het artikel kosteloos nasturen.

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?
Zodra uw bestelling is afgerond ontvangt u automatisch een bevestigingsmail van uw bestelling. Ook kunt in uw order historie de status van uw bestelling terugzien.

Ik heb een product op mijn wensenlijstje staan maar ik kan deze niet meer bestellen.
Het assortiment wijzigt regelmatig en het kan zo zijn dat het product niet meer in het assortiment zit. Indien u ons een mail stuurt met uw gewenste product, dan zullen wij voor u proberen deze alsnog te bestellen.

Ik heb geen antwoord op mijn vraag gevonden
Via het contactformulier kunt u uw vraag aan ons stellen. Wij proberen dezelfde of eerstvolgende werkdag uw vraag te beantwoorden.

Kan ik jullie ook telefonisch bereiken?
Wij zijn telefonisch bereikbaar van woensdag t/m zaterdag van 10.00uur tot 16.00uur. Op overige dagen kunt u contact opnemen via email.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling annuleren door een e-mail met uw ordernummer te sturen naar info@dantasimport.nl Uiteraard vernemen wij graag de reden.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Tijdens het afrekenen kunt u een ander verzendadres opgeven. Wilt u dat de pakbon/factuur niet met de bestelling wordt meegezonden dan kunt u dat aangeven in de opmerkingen.

Ruilen en retourneren

Gepersonaliseerde Artikelen, op maat gemaakte producten en etenswaren kunnen niet geruild of geretourneerd worden. De overige producten, tenzij anders vermeld op onze website, kunt u ruilen of retourneren. U heeft een zicht-termijn van 14 dagen. Als deze termijn voorbij is, heeft u de producten definitief gekocht. Binnen deze termijn kunt u de producten in de originele verpakking, voor zover redelijkerwijs mogelijk, via de pakketservice van PostNL naar ons terugsturen. Indien u wilt ruilen of retourneren dient u dit door te geven via ons retourformulier. Mocht u het product retourneren, dan graag uw bankgegevens vermelden zodat wij de terugstorting in orde kunnen maken. Retourzendingen welke worden verzonden via brievenbus post worden niet geaccepteerd.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Indien u uw bestelling hebt gedaan en de bestelling is afgerekend dan kunt u uw bestelling, indien voorradig binnen enkele dagen verwachten. Mochten wij het artikel niet op voorraad hebben dan moet u rekening houden met 2 tot 5 dagen levertijd. Indien u heeft gekozen voor “overschrijving” zullen wij uw bestelling in behandeling nemen nadat wij uw betaling hebben ontvangen. Via uw account – orderstatus kunt u de status van uw bestelling inzien.

Wat bedragen de verzendkosten?
Standaard Verzending binnen Nederland bedraagt € 4,95 Alle orders vanaf € 99,- worden binnen Nederland gratis verstuurd. De levertijd bedraagt gemiddeld ongeveer 2-3 werkdagen. Alle bestellingen worden in de regel verstuurd met PostNL. Standaard Verzending naar België bedraagt € 7,95